![](http://hrri.erf.hr/wp-content/uploads/2018/10/picture-1-300x201.jpg)
Dobro došli
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (HRRI) međunarodni je časopis koji objavljuje neobjavljene izvorne znanstvene radove, prethodna priopćenja, pregledne i stručne radove te druge priloge iz područja edukacijsko-rehabilitacijskih znanosti, logopedije, pedagogije, psihologije, lingvistike i fonetike, kliničke medicinske znanosti, javnog zdravstva i zdravstvene zaštite te interdisciplinarnih društvenih i humanističkih znanosti, kao i različitih područja umjetnosti povezanih s pitanjima prevencije, probira, procjene i dijagnostike te tretmana, obrazovanja i ostalih modaliteta sveobuhvatne podrške u zajednici za osobe s različitim razvojnim i stečenim psihofizičkim poremećajima i/ili problemima u ponašanju. Časopis je primarno usmjeren na objavljivanje suvremenih znanstvenih i stručnih spoznaja o: inkluzivnoj edukaciji i rehabilitaciji osoba s teškoćama u učenju, intelektualnim teškoćama i pervazivnim poremećajima; edukaciji i rehabilitaciji osoba s oštećenjima vida i sluha, motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima; komplementarnim i suportivnim art terapijama; logopedskim temama vezanima za poremećaje komunikacije, jezika, govora, glasa i gutanja; temama iz socijalne pedagogije i kriminologije vezanima za probleme u ponašanju.
![](http://hrri.erf.hr/wp-content/uploads/2018/10/picture_3-300x182.png)
| Najcitiranije (prema Scopusu)
Association between emotional intelligence and stuttering in school-age children in Kosovo
Edona Selmani, Florim Gallopeni, Ana Poposka
DOI: 10.31299/hrri.58.2.4
Datum objave: 22. prosinca 2022.
| Nadolazeći članak
What happens when there is a lack of social influence? Perceived anonymity and cyberbullying
Ivana Vrselja, Dora Lacković, Martina Lotar Rihtarić
Očekuje se u prosincu, 2023.
![](http://hrri.erf.hr/wp-content/uploads/2018/10/picture_4.jpg)
![](http://hrri.erf.hr/wp-content/uploads/2018/10/picture_2-300x201.jpg)
Trenutačno izdanje
Mental health issues, needs, and challenges faced by children and adolescents during public health emergencies: a study based on the perspective of educators Renata Glavak Tkalić, Marina Kotrla Topić Izvorni znanstveni članak |
Development of a Pictorial representation measurement tool specifically for blind students in junior high school Siti Mutmainah, Tatag Yuli Eko Siswono, Abadi Abadi Izvorni znanstveni članak |
Interventions for children with Developmental Language Disorder that target oral pragmatic language: a systematic review and narrative synthesis of the Hows and Whys in single-case design studies Kristine M. Jensen De López, Jelena Kuvač Kraljević, Emilie Bang Struntze Izvorni znanstveni članak |
„To što ona ne visi s lustera i ne trči po razredu, ne znači da nema ADHD“: Iskustvo svakodnevice majki djevojčica s ADHD-om “Just because she does not hang from the chandelier and run around the classroom, it does not mean that she does not have ADHD”: Insights from the lived experiences of mothers of girls with ADHD Dorotea Čevizović, Andreja Bartolac Izvorni znanstveni članak |
Roditeljski stilovi i ponašanja prema djeci tipičnog razvoja i djeci s teškoćama u razvoju: pregled suvremenih spoznaja Parenting styles and behaviours towards typically developing children and children with developmental disabilities: an overview of contemporary insights Lorena Koštić, Ana Wagner Jakab, Ajana Löw Pregledni rad |
Kinesio taping - What have we learned in 50 years?: A review of existing systematic reviews Aleš Pirih, Žiga Kozinc Pregledni rad |
Book review: Ulrich Dreisilker: Enthesiopathies II: Radial Shockwave Treatment of Tendinopathies (Level 10) Tjaša Berčič Recenzija, prikaz |
Test review: Muljaim Kaçka: THE DYSLEXIA TEST for the Albanian language and alphabet Ana Poposka Recenzija, prikaz |