Dobro došli
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (HRRI) međunarodni je časopis koji objavljuje neobjavljene izvorne znanstvene radove, prethodna priopćenja, pregledne i stručne radove te druge priloge iz područja edukacijsko-rehabilitacijskih znanosti, logopedije, pedagogije, psihologije, lingvistike i fonetike, kliničke medicinske znanosti, javnog zdravstva i zdravstvene zaštite te interdisciplinarnih društvenih i humanističkih znanosti, kao i različitih područja umjetnosti povezanih s pitanjima prevencije, probira, procjene i dijagnostike te tretmana, obrazovanja i ostalih modaliteta sveobuhvatne podrške u zajednici za osobe s različitim razvojnim i stečenim psihofizičkim poremećajima i/ili problemima u ponašanju. Časopis je primarno usmjeren na objavljivanje suvremenih znanstvenih i stručnih spoznaja o: inkluzivnoj edukaciji i rehabilitaciji osoba s teškoćama u učenju, intelektualnim teškoćama i pervazivnim poremećajima; edukaciji i rehabilitaciji osoba s oštećenjima vida i sluha, motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima; komplementarnim i suportivnim art terapijama; logopedskim temama vezanima za poremećaje komunikacije, jezika, govora, glasa i gutanja; temama iz socijalne pedagogije i kriminologije vezanima za probleme u ponašanju.
| Najcitiranije (prema Scopusu)
Association between emotional intelligence and stuttering in school-age children in Kosovo
Edona Selmani, Florim Gallopeni, Ana Poposka
DOI: 10.31299/hrri.58.2.4
Datum objave: 22. prosinca 2022.
| Nadolazeći članak
What happens when there is a lack of social influence? Perceived anonymity and cyberbullying
Ivana Vrselja, Dora Lacković, Martina Lotar Rihtarić
Očekuje se u prosincu, 2023.
Trenutačno izdanje
Roditeljske atribucije uzroka djetetovog razvojnog jezičnog poremećaja i njihov odnos s mentalnim zdravljem roditelja Parental causal attributions for their child's developmental language disorder and the relationship between causal attributions and parental mental health Matea Kramarić Izvorni znanstveni članak |
Psychological intervention following acquired brain injury: insights from a multiple case study Cecilie Marie Thøgersen, Chalotte Glintborg, Tia G. B. Hansen Izvorni znanstveni članak |
School climate and internalised problems in adolescents with learning disabilities Marija Jerković, Anamarija Žic Ralić Izvorni znanstveni članak |
Gender differences in repetitive behaviours in children diagnosed with autism spectrum disorder Matea Behin, Jasmina Stošić, Sanja Šimleša Izvorni znanstveni članak |
Sindrom sagorijevanja kod studenata nastavničkih studija u STEM područjima Burnout levels among student teachers in STEM fields Branimir Čorić, Anna Alajbeg Izvorni znanstveni članak |
Impact of teachers' background on their perceptions of factors influencing the effectiveness of lessons Jan Čibej Prethodno priopćenje |
Informirani pristanak u istraživanjima u kojima sudjeluju djeca s teškoćama: analiza vidljivosti i načina izvještavanja u hrvatskim znanstvenim časopisima u otvorenome pristupu Informed consent in research involving children with disabilities as participants: analysis of visibility and reporting practices in Croatian open access scientific journals Ana Blažević Simić, Ana Širanović Prethodno priopćenje |
Primjena mindfulnessa u području edukacijske rehabilitacije The use of mindfulness in the field of education and rehabilitation Renata Martinec, Dora Domić, Damir Miholić Pregledni rad |
Obtaining informed consent from people with dyslexia: the role of easy language Marija Jozipović, Mirjana Lenček Pregledni rad |
Digitalni vigilantizam: analiza internetske pravde, etičkih izazova i uloge društvenih medija Digital vigilantism: examining online justice, ethical challenges, and the role of social media Dalibor Doležal Pregledni rad |
Book review: Nikolino Žura et al.: Clinical kinesiology Mirjana Telebuh Recenzija, prikaz |