
Dobrodošli
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (HRRI) međunarodni je časopis koji objavljuje neobjavljene izvorne znanstvene radove, prethodna priopćenja, pregledne i stručne radove te druge priloge iz područja edukacijsko – rehabilitacijskih znanosti, logopedije, pedagogije, psihologije, lingvistike i fonetike, kliničke medicinske znanosti, javnog zdravstva i zdravstvene zaštite te interdisciplinarnih društvenih i humanističkih znanosti, kao i različitih područja umjetnosti povezanih s pitanjima prevencije, probira, procjene i dijagnostike te tretmana, obrazovanja i ostalih modaliteta sveobuhvatne podrške u zajednici za osobe s različitim razvojnim i stečenim psihofizičkim poremećajima i/ili problemima u ponašanju.
Časopis je primarno usmjeren na objavljivanje suvremenih znanstvenih i stručnih spoznaja o: inkluzivnoj edukaciji i rehabilitaciji osoba s teškoćama u učenju, intelektualnim teškoćama i pervazivnim poremećajima; edukaciji i rehabilitaciji osoba s oštećenjima vida i sluha, motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima; komplementarnim i suportivnim art terapijama; logopedskim temama vezanim uz poremećaje komunikacije, jezika, govora, glasa i gutanja; temama iz socijalne pedagogije i kriminologije vezanim uz probleme u ponašanju.

| Najčitanije
Parent education in autism spectrum disorder – a review of the literature
David Preece, Vladimir Trajkovski
DOI: 10.31299/hrri.53.1.10 Pub. Date: July 06, 2017
| Nadolazeći članak
Pravo na palijativnu skrb za djecu u Republici Hrvatskoj
Marina Milić Babić, Marina Hranj
Pub. Date: October 01, 2019


Trenutno izdanje
Parenting self-efficacy and time involvement in remote schooling of elementary school children with and without hearing and/or speech disorders Koraljka Bakota, Lucija Punjek, Katarina Pavičić Dokoza, Gordana Keresteš Izvorni znanstveni članak |
"Each Zoom meeting makes us happy": video conferencing experiences of family members of individuals with severe brain injury undergoing inpatient rehabilitation during the COVID-19 pandemic „Sretni smo poslije svakog tog zooma“: iskustvo virtualne komunikacije članova obitelji osoba s teškom ozljedom mozga na bolničkoj rehabilitaciji tijekom pandemije bolesti COVID-19 Ivana Klepo, Andreja Bartolac, Dubravko Tršinski, Klara Dilber, Damirka Levanić, Valentina Blažinčić, Ivan Dubroja, Ivica Ščurić Izvorni znanstveni članak |
Relationship between educational qualifications and self-perceived self-efficacy of teachers working with students with special educational needs Povezanost obrazovnih kvalifikacija i samopercipirane samoefikasnosti učitelja u radu s učenicima s teškoćama Vanja Marković Izvorni znanstveni članak |
Using visual art-based interventions for a primary school student with difficulties in perseverance, attention, and concentration Ela Bradeško, Robert Potočnik Izvorni znanstveni članak |
Various aspects of using bibliotherapy in the field of education and rehabilitation Renata Martinec, Dubravka Šimunović, Vanda Kos Jerković Pregledni rad |
Virtual reality as a therapy for stuttering Virtualna stvarnost kao terapija mucanja Petra Marušić, Ana Leko Krhen Pregledni rad |
Characteristics of vocabulary development in children with autism spectrum disorder Obilježja ranog rječničkog razvoja u djece s poremećajem iz spektra autizma Klara Popčević Pregledni rad |
Stereotypical behaviour in children with autism spectrum disorder: the efficacy of behavioural interventions Stereotipno ponašanje djece s poremećajem iz spektra autizma: učinkovitost bihevioralnih intervencija Ana Tokić Milaković Pregledni rad |
Test review: Ana Poposka and Muljaim Kacka: Articulation Test Valentina Dukovska Recenzija, prikaz |