Dobro došli

Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (HRRI) međunarodni je časopis koji objavljuje neobjavljene izvorne znanstvene radove, prethodna priopćenja, pregledne i stručne radove te druge priloge iz područja edukacijsko-rehabilitacijskih znanosti, logopedije, pedagogije, psihologije, lingvistike i fonetike, kliničke medicinske znanosti, javnog zdravstva i zdravstvene zaštite te interdisciplinarnih društvenih i humanističkih znanosti, kao i različitih područja umjetnosti povezanih s pitanjima prevencije, probira, procjene i dijagnostike te tretmana, obrazovanja i ostalih modaliteta sveobuhvatne podrške u zajednici za osobe s različitim razvojnim i stečenim psihofizičkim poremećajima i/ili problemima u ponašanju. Časopis je primarno usmjeren na objavljivanje suvremenih znanstvenih i stručnih spoznaja o: inkluzivnoj edukaciji i rehabilitaciji osoba s teškoćama u učenju, intelektualnim teškoćama i pervazivnim poremećajima; edukaciji i rehabilitaciji osoba s oštećenjima vida i sluha, motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima; komplementarnim i suportivnim art terapijama; logopedskim temama vezanima za poremećaje komunikacije, jezika, govora, glasa i gutanja; temama iz socijalne pedagogije i kriminologije vezanima za probleme u ponašanju.

| Najcitiranije (prema Scopusu)

Association between emotional intelligence and stuttering in school-age children in Kosovo

Edona Selmani, Florim Gallopeni, Ana Poposka
DOI: 10.31299/hrri.58.2.4
Datum objave: 22. prosinca 2022.

| Nadolazeći članak

What happens when there is a lack of social influence? Perceived anonymity and cyberbullying

Ivana Vrselja, Dora Lacković, Martina Lotar Rihtarić
Očekuje se u prosincu, 2023.

Trenutačno izdanje

Mental health issues, needs, and challenges faced by children and adolescents during public health emergencies: a study based on the perspective of educators

Renata Glavak Tkalić, Marina Kotrla Topić

Izvorni znanstveni članak
Development of a Pictorial representation measurement tool specifically for blind students in junior high school

Siti Mutmainah, Tatag Yuli Eko Siswono, Abadi Abadi

Izvorni znanstveni članak
Interventions for children with Developmental Language Disorder that target oral pragmatic language: a systematic review and narrative synthesis of the Hows and Whys in single-case design studies

Kristine M. Jensen De López, Jelena Kuvač Kraljević, Emilie Bang Struntze

Izvorni znanstveni članak
„To što ona ne visi s lustera i ne trči po razredu, ne znači da nema ADHD“: Iskustvo svakodnevice majki djevojčica s ADHD-om

“Just because she does not hang from the chandelier and run around the classroom, it does not mean that she does not have ADHD”: Insights from the lived experiences of mothers of girls with ADHD

Dorotea Čevizović, Andreja Bartolac

Izvorni znanstveni članak
Roditeljski stilovi i ponašanja prema djeci tipičnog razvoja i djeci s teškoćama u razvoju: pregled suvremenih spoznaja

Parenting styles and behaviours towards typically developing children and children with developmental disabilities: an overview of contemporary insights

Lorena Koštić, Ana Wagner Jakab, Ajana Löw

Pregledni rad
Kinesio taping - What have we learned in 50 years?: A review of existing systematic reviews

Aleš Pirih, Žiga Kozinc

Pregledni rad
Book review: Ulrich Dreisilker: Enthesiopathies II: Radial Shockwave Treatment of Tendinopathies (Level 10)

Tjaša Berčič

Recenzija, prikaz
Test review: Muljaim Kaçka: THE DYSLEXIA TEST for the Albanian language and alphabet

Ana Poposka

Recenzija, prikaz