
Dobrodošli
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (HRRI) međunarodni je časopis koji objavljuje neobjavljene izvorne znanstvene radove, prethodna priopćenja, pregledne i stručne radove te druge priloge iz područja edukacijsko – rehabilitacijskih znanosti, logopedije, pedagogije, psihologije, lingvistike i fonetike, kliničke medicinske znanosti, javnog zdravstva i zdravstvene zaštite te interdisciplinarnih društvenih i humanističkih znanosti, kao i različitih područja umjetnosti povezanih s pitanjima prevencije, probira, procjene i dijagnostike te tretmana, obrazovanja i ostalih modaliteta sveobuhvatne podrške u zajednici za osobe s različitim razvojnim i stečenim psihofizičkim poremećajima i/ili problemima u ponašanju. Časopis je primarno usmjeren na objavljivanje suvremenih znanstvenih i stručnih spoznaja o: inkluzivnoj edukaciji i rehabilitaciji osoba s teškoćama u učenju, intelektualnim teškoćama i pervazivnim poremećajima; edukaciji i rehabilitaciji osoba s oštećenjima vida i sluha, motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima; komplementarnim i suportivnim art terapijama; logopedskim temama vezanim uz poremećaje komunikacije, jezika, govora, glasa i gutanja; temama iz socijalne pedagogije i kriminologije vezanim uz probleme u ponašanju.

| Najčitanije iz posljednjeg broja
Association between emotional intelligence and stuttering in school-age children in Kosovo
Edona Selmani, Florim Gallopeni, Ana Poposka
DOI: 10.31299/hrri.58.2.4
Datum objave: 22. prosinca 2022.
| Nadolazeći članak
Pravo na palijativnu skrb za djecu u Republici Hrvatskoj
Marina Milić Babić, Marina Hranj
Pub. Date: October 01, 2019


Trenutno izdanje
Odnos doživljenog nasilja na radnom mjestu i zadovoljstva osnovnoškolskih ravnatelja poslom i životom Understanding the effects of violence experienced in the workplace on work and life satisfaction among primary school principals Vesna Bilić, Marijana Dragoslavić Izvorni znanstveni članak |
Concise Scale of Eating Attitudes: tool development, internal structure, psychometric properties, and application Agnieszka Buczak Izvorni znanstveni članak |
Odnos nepovoljnih iskustava u djetinjstvu, zaštitnih čimbenika u sadašnjosti i zadovoljstva životom profesionalnih pomagača Relationship between adverse childhood experiences, currently available protective factors, and life satisfaction of professional helpers Ivana Maurović Izvorni znanstveni članak |
Association between emotional intelligence and stuttering in school-age children in Kosovo Edona Selmani, Florim Gallopeni, Ana Poposka Izvorni znanstveni članak |
Motor abilities of children with childhood apraxia of speech Dora Knežević Izvorni znanstveni članak |
Use of the individual educational plan by teachers in Slovenian primary schools Sabina Ograjšek, Tjaša Kurnik, Monika Mithans Izvorni znanstveni članak |
Use of zero-gravity robotic-assisted locomotion simulator in rehabilitation of patients with spinal trauma sequelae Polina Tkachenko, Vadim Daminov Izvorni znanstveni članak |
“When we came home, I experienced crisis” - caregiving experiences of parents whose children have undergone cancer treatment Anita Džombić, Irena Bezić Izvorni znanstveni članak |
Tim Benson: Patient-reported outcomes and experience: Measuring what we want from PROMs and PREMs Iva Lončarić-Kelečić Recenzija, prikaz |
Book review: Kuvač Kraljević, J., Hržica, G., & Štefanec, V. Čestotni rječnik hrvatskoga dječjeg jezika: Natuknice [Frequency Dictionary of the Croatian Child Language: Lemmas] & Hržica, G., Kuvač Kraljević, J., & Štefanec, V. Čestotni rječnik hrvatskoga dječjeg jezika: Morfološki i razvojni oblici [Frequency Dictionary of the Croatian Child Language: Morphological and Developmental Forms] Sara Košutar Recenzija, prikaz |