Dobro došli
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (HRRI) međunarodni je časopis koji objavljuje neobjavljene izvorne znanstvene radove, prethodna priopćenja, pregledne i stručne radove te druge priloge iz područja edukacijsko-rehabilitacijskih znanosti, logopedije, pedagogije, psihologije, lingvistike i fonetike, kliničke medicinske znanosti, javnog zdravstva i zdravstvene zaštite te interdisciplinarnih društvenih i humanističkih znanosti, kao i različitih područja umjetnosti povezanih s pitanjima prevencije, probira, procjene i dijagnostike te tretmana, obrazovanja i ostalih modaliteta sveobuhvatne podrške u zajednici za osobe s različitim razvojnim i stečenim psihofizičkim poremećajima i/ili problemima u ponašanju. Časopis je primarno usmjeren na objavljivanje suvremenih znanstvenih i stručnih spoznaja o: inkluzivnoj edukaciji i rehabilitaciji osoba s teškoćama u učenju, intelektualnim teškoćama i pervazivnim poremećajima; edukaciji i rehabilitaciji osoba s oštećenjima vida i sluha, motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima; komplementarnim i suportivnim art terapijama; logopedskim temama vezanima za poremećaje komunikacije, jezika, govora, glasa i gutanja; temama iz socijalne pedagogije i kriminologije vezanima za probleme u ponašanju.
| Najcitiranije (prema Scopusu)
Association between emotional intelligence and stuttering in school-age children in Kosovo
Edona Selmani, Florim Gallopeni, Ana Poposka
DOI: 10.31299/hrri.58.2.4
Datum objave: 22. prosinca 2022.
| Nadolazeći članak
What happens when there is a lack of social influence? Perceived anonymity and cyberbullying
Ivana Vrselja, Dora Lacković, Martina Lotar Rihtarić
Očekuje se u prosincu, 2023.
Trenutačno izdanje
Resilience of families with complex needs whose children manifest behavioural and emotional problems Anja Mirosavljević, Ivana Maurović, Linda Liebenberg Izvorni znanstveni članak |
Auditory processing abilities in school-aged children in the region of Vojvodina Marija Veletić, Sanja Ostojić-Zeljković, Mina Nikolić, Sanja Đoković Izvorni znanstveni članak |
Perceived anonymity and cyberbullying: what happens when there is a lack of social influence? Ivana Vrselja, Dora Lacković, Martina Lotar Rihtarić Izvorni znanstveni članak |
Škola je najveći izazov i potreban je drukčiji pristup: Iskustvo školovanja osnovnoškolskih dječaka s ADHD-om iz perspektive majki School is the biggest challenge, and a different approach is needed: The experience of schooling elementary school boys with ADHD from their mothers’ perspective Andreja Bartolac Izvorni znanstveni članak |
“It's not just what we say or do, but how we say and do it”: a review of studies on infant-directed modifications Ana-Marija Bohaček, Maja Cepanec Pregledni rad |
Post-stroke fatigue in young adults after ischemic stroke: a scoping review Lenka Machálková, Lenka Mazalová, Renáta Zeleníková, Elena Gurková, Daniela Bartoníčková, Daniel Šaňák, Šárka Šaňáková Pregledni rad |
Book review: Eleanor Main, Linda Denehy: Cardiorespiratory physiotherapy: adults and paediatrics Dijana Filipović Recenzija, prikaz |
Prikaz knjige: Maja Cepanec: Rani komunikacijski razvoj Book review: Maja Cepanec: Rani komunikacijski razvoj [Early communication development] Jasmina Ivšac Pavliša Recenzija, prikaz |